جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در راستای تکریم خانواده های شهدا و ایثارگر، به دیدار غلامحسین رمیتی جانباز ۶۵ درصد پشتیبانی و مهندسی دفاع مقدس رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در راستای تکریم خانواده های شهدا و ایثار و به دیدار غلامحسین رمیتی جانباز ۶۵ درصد پشتیبانی و مهندسی جنگ و جهاد رفت و با این خانواده به گفت و گو نشست.

امام جمعه تبریز در دیدار با یادآوری رشادت های فراموش نشدنی رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس، گفت: سنگرسازان بی سنگر در لحظه لحظه جنگ تحمیلی گمنامانه جهاد کردند و در پیروزی جبهه حق علیه باطل نقش ممتازی ایفا کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یادگاران جنگ، افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران رسالتی همگانی است که می تواند در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جدید بسیار مؤثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اظهار داشت: جوانان ایران عزیز برای پاسداری از ناموس و خاک و وطن و همچنین حفظ اعتقادات خود، دشمن را پشت خاکریزها زمین گیر کردند و امروز همه وظیفه داریم برای پاسداشت خون شهدا کشورمان را از هرگونه توطئه و گزند دشمنان مصون نگه داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha