پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه معاونین مدیریت حوزه استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه حل مشکلات مردم نیاز به تدبیر امیدوار کننده دارد، تصریح کرد: گرانی و اوضاع نابسامان بازار، بصورت مستقیم با سفره مردم درگیر شده و این می تواند نقطه آسیبی برای ضربه زدن به نظام اسلامی، اعتقادات و باورهای دینی مردم باشد و دشمن را شاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، صبح امروز در جلسه معاونان مدیریت حوزه علمیه استان، ضمن گرامیداشت دهۀ کرامت و تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: استقبال کم نظیر از کاروان های رضوی در سطح کشور، خصوصاً استان کرمانشاه، موجی از شور و نشاط معنوی و امید به زندگی را در این روزهای کرونایی برای مردم به وجود آورد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه آنچه  امروز در سطح جامعه می گذرد وضعیت نگران کننده ای است، و حقیقتا باید قدردان مردم بود، ادامه داد: علی رغم وجود  مشکلات، بیماری ، تورم و بیکاری، مردم هنوز در عرصه های مختلف،  پای کار نظام هستند و جایی که احساس نیاز و خطر کنند، برای حفظ نظام حضور دارند.

وی تصریح کرد: شایسته است نیروهای دلسوز انقلابی با راه اندازی یک پویش ملی و مطالبه همگانی، برای ورود قوۀ قضائیه و مجلس در بحث گرانی و مسائلی که نظام را تهدید می کند، اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه حل مشکلات مردم نیاز به تدبیر امیدوار کننده دارد، ادامه داد: علاج معضلات جامعه نیاز به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی دارد.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: گرانی و اوضاع نابسامان بازار، بصورت مستقیم با سفره مردم درگیر شده و این می تواند نقطه آسیبی برای ضربه زدن به نظام اسلامی، اعتقادات و باورهای دینی مردم باشد و دشمن را شاد می کند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم انقلابی از برخی مسئولین که رفع مشکلات مردم را در مذاکره با شیطان بزرگ می دانند، حقیقتاً نا امید هستند، افزود: چراغ سبز نشان دادن به شیطان بزرگ و انتظار برطرف شدن مشکلات از دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که خود بانی تحریم ها می باشند، نهایت بی بصیرتی و فرصت سوزی طلایی در مسیر اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه گرچه امیدی به برخی مسئولین ناکارآمد نیست و تکلیفشان با آرمانهای اسلام ناب و امامین انقلاب و راه شهدا مشخص است، گفت: داعیه داران پیروی از ولایت و انقلابی گری که مشکلات مردم را درک کرده اند، باید پای کار بیایند و اقدامی اساسی انجام دهند.

در ادامه جلسه تدابیری را برای مقابله با ویروس منحوس و جلوگیری از توقف روند امورات حوزوی اتخاذ گردید:

  1. با توجه به قرمز بودن و ضعیت استان، تدابیر لازم برای مصاحبه از متقاضیان ورود به حوزه اندیشیده شود.

2-  برنامه جهاد تربیتی مدیران در هفته آینده با حضور اساتید مدعو از قم حجج اسلام آقایان: همتیان و رضایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

3-  دوره آموزش پژوهش ویژه اساتید در 3 نقطه استان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از تاریخ 21 تا 31 تیرماه در شهرستانهای اسلام آبادغرب، سنقر و شهر کرمانشاه برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha