جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پی عروج شهادت گونۀ خادم الرضا(ع)، مصطفی اخلاقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، در پیامی درگذشت، مصطفی اخلاقی، خادم الرضا(ع) و جهادگر عرصه فرهنگی و رسانه ای را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، در پیامی درگذشت مصطفی اخلاقی، جهادگر عرصه فرهنگی و رسانه ای م را تسلیت گفت.

متن  پیام به شرح زیر می باشد.

انالله و انا الیه راجعون

* الَّلهُمَّ صلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّد و عجِّل فَرَجَهُم *

عَنِ النَّبِی(صلی الله علیه و آله و سلم):

مَنْ مَاتَ عَلَی حُبِّ آلِ مُحَمَّدٍ مَاتَ شَهِیداً.

عروج شهادت گونه خادم الرضا(علیه السلام)، حاج مصطفی اخلاقی، مرد میدانهای دفاع از مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، آرمانهای امامین انقلاب و راه خونین شهدا در فضای رسانه ای، شبکه های اجتماعی و خادم واقعی زائران اربعین که این روزها طبق روال سالهای گذشته پرچم کاروان رضوی(علیه السلام) را همراه با معرفت تمام در اقصی نقاط استان کرمانشاه در کنار سایر خدام، برای زیارت به دست عاشقان امام همام می رساند، در سانحه یکی از وسائط نقلیه قافله زیر سایه خورشید به ملکوت اعلاء پیوست.

با رفتنش دلسوزان جبهه انقلاب اسلامی را داغدار نمود و سالهای سال طول می کشد که جای این یَل میدانهای دفاع از حریم ولایت پُر شود. اما پرچمی که او بلند نمود به فضل الهی هرگز بر زمین نخواهد ماند.

این ضایعه دردناک و جانسوز را به محضر امام عصر(ارواحنافداه) و نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان، رزمندگان جبهه جنگ نرم، تسلیت و از ایزد منان برای روح پُر فتوحش که اکنون سر سفره ارباب غریبش میهمان است، طلب غفران و رحمت الهی را مسئلت داریم.

 

صادق ایرانی

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha