پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه مراغه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران سابق و فعلی مراغه، گفت: خدمت رسانی به جامعه با همراهی و پرهیز از اختلافات محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران سابق و فعلی مراغه، اظهار داشت: خدمت رسانی به جامعه با همراهی و پرهیز از اختلافات محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی ادامه داد: انجام مسئولیت توسط مدیران باید به نیت رضای الهی بوده و مسئولان در تمامی کارها، خداوند را ناظر اعمال خود بدانند.

وی افزود:  اختلافات شخصی و جناحی خدمت به جامعه و مردم را دچار مشکلات می کند و تفرقه و اختلاف ها، مدیران را دچار دلسردی کرده و از تاثیرگذاری آنان خواهد کاست.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه دخالت در تغییر مدیران از سوی برخی افراد در ادوار گذشته در جامعه امری نامناسب بوده است، خاطرنشان کرد: تحمیل فشارها به قصد تحمیل افراد، زمینه ساز عدم کارایی مدیران و ضعف در خدمت رسانی خواهد شد.

وی گفت: بیان برخی سخنان از تربیون های عمومی می تواند اختلافات را در جامعه ایجاد کند که این امر نیز ناپسند و وحدت شکن است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: متأسفانه عده ای که از کنار شعار داده و انتقاد می کنند، کار راحتی دارند و این در حالی است که خود آنان نمی توانند گوشه ای از اقدامات مدیران مورد انتقاد را انجام دهند.

وی افزود: فرماندار سابق مراغه انسانی متدین، ارزشمند و با ارتباطات مناسب مردمی بود و در مدت ۲۶ ماه خدمت خود در این شهرستان اقدامات و تلاش های قابل تحسینی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha