چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تلفن های زیادی از مناطق مختلف داریم که حکایت از تبعیض بین مناطق در قطعی آب دارد، مردم میگویند محلات ملازینال، ایده لو، ترلان دره سی چه فرقی با مناطق دیگر دارند که تعداد ساعات قطعی آب در این محلات بیشتر از مناطق دیگر است؟

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با حضور در برنامه پیام تبریز با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف، گفت: درخواست من از مردم فهیم آذربایجان مدیریت مصرف آب در این فصل گرم سال است، اما قطعی مکرر و بدون اطلاع این نعمت الهی در شرایط کرونایی مردم را آزار می دهد.

امام جمعه تبریز با اشاره به تاکیدات مسئولان بهداشت درمان در خصوص شستشوی مرتب دست ها و رعایت اصول بهداشتی در ایام کرونا، ادامه داد: مدیریت بحران در اداره آب و فاضلاب تبریز از مدت های قبل باید فکری برای تامین آب شرب مشترکان تبریزی میکردند.

وی با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، اظهار داشت: باید بررسی کنیم که در این ارتباط تا حال چه اقداماتی صورت گرفته است؟ آیا تعویض شبکه های فرسوده لوله کشی آب در وقت مقرر صورت گرفته است؟ چرا فشار آب به این اندازه پایین آمده است؟

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به کثرت شکایت های مردمی از قطعی های مکرر آب به دفتر امام جمعه گفت: بنده از فعالیت های مسئولان و کارکنان اداره آب و فاضلاب شهری کمال تشکر و قدردانی را دارم، اما از شما می خواهم برای پاسخگویی به شکایت های مردمی در دفتر ما حضور داشته باشید، مردم از شرایط پیش آمده بسیار ناراحت هستند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید ۲ مسئله اساسی را در مورد قطعی و افت فشار آب مورد توجه قرار دهیم، ادامه داد: یکی از این مسائل مدیریت مصرف است که در این رابطه من مجدداً از مردم عزیز و فهیم استان و تبریز خواهش میکنم به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: دومین موضوع توزیع عادلانه آب است که مسئولان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند؛ تلفن های زیادی از مناطق مختلف داریم که حکایت از تبعیض بین مناطق در قطعی آب دارد، مردم میگویند محلات ملازینال، ایده لو، ترلان دره سی چه فرقی با مناطق دیگر دارند که تعداد ساعات قطعی آب در این محلات بیشتر از مناطق دیگر است؟

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تذکر دو هفته قبل خود در خصوص اطلاع رسانی قبل از قطعی آب گفت: از یک طرف رعایت بهداشت را از مردم میخواهیم و از طرفی دیگر از صبح تا شب آب را قطع می کنیم!

امام جمعه تبریز با بیان اینکه فشارهای اقتصادی مردم را در تنگنا قرار داده است، گفت: مردم خواستار توزیع عادلانه جیره بندی آب هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha