جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

حوزه/ مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فعالیت جزیره ای در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ابتر است، بر ضرورت تقسیم کار نهادها در جهت گسترش این فرهنگ در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حمید نوروزنژاد مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار با احمد حاجی زاده رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی، چه در زمان جنگ در بحث اعزام و چه در جمع آوری اسناد مربوط به شهدای روحانی توفیقاتی داشته اما متاسفانه هنوز آمار و اطلاعات دقیقی از تمامی شهدا وجود ندارد و بخش های مختلفی کمک کردند اما هنوز جای کار دارد تا بتوانیم آمار دقیقی از تمام شهدای روحانی بدست بیاوریم.

وی با بیان این که انجام کار به صورت جزیره ای ابتر خواهد شد، افزود: اگر هر کدام از نهادها بر روی یک کار خاص(رسانه ای، آموزشی و...) متمرکز شوند و تقسیم کار به فراخور انجام شود، کار بهتر پیش خواهد رفت.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خصوص نقش ترویج سبک زندگی شهدا در خانواده ها تصریح کرد: آذین کردن فضای شهری به تصویرنگاری، زندگی نامه و وصیت نامه شهیدان تأثیر بسزایی بر روی مردم دارد و این کار که جزو  اهداف کنگره ملی شهدا است، باعث ترویج بیشتر سبک زندگی شهدا در خانواده ها خواهد شد.

حجت الاسلام نوروزنژاد خاطرنشان کرد: یک کار فاخری که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شد و در این کنگره نیز باید پیگیری شود، استفاده از ظرفیت طلاب هنرمند می باشد که در کنگره شهدای روحانی مدافع حرم استفاده گردید و بازخورد خوبی از طرف خانواده شهدا داشت و در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مؤثر است.

وی در این دیدار از آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت همکاری با کنگره شهدای استان قم جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha