پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ازدواج

حوزه/ مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی از ارائه بسته مشاوره «هدیه رضوی» به زوج‌های جوان در ایام دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، سید محسن اصغری نکاح با اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز مشاوره استان قدس رضوی به میمنت ایام دهه پر خیر و برکت کرامت اقدام به ارائه بسته مشاوره‌ای رایگان به زوج‌های جوان با عنوان «هدیه رضوی» و موضوع«حل تعارض خانواده» می‌نماید.

وی تصریح کرد: این بسته به میمنت ایام دهه کرامت و در قالب پنج جلسه کارگاه آموزشی به مخاطبان یعنی زوجینی که در زندگی مشترک خود دچار بحران‌های جدی شده‌اند، ارائه می‌شود.

اصغری نکاح ابراز کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح آموزشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح با شماره تلفن‌های ۳۳۲۵۹۰۵۳۰ و ۳۲۰۰۳۴۷۷ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ کارگاه‌های آموزشی این طرح در کلینیک مشاوه آستان مهر رضوی(شعبه زائر سرا) واقع در بلوار چمن- چمن ۹۹ موسسه موقوفه خدمات زائر رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید حبیب فاضلی زاده IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    نظر بنده از این جلسات ...این جلسات خیلی بارزش اند وازخدامون که توی این جلسات شکرت کنم با اینکه تو این ایام پر خیر اوبرکت