جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدی توکلیان

حوزه/ مهدی توکلیان به عنوان «مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور حکمی، مهدی توکلیان را به عنوان «مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» منصوب کرد.

 در متن حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مهدی توکلیان

با سلام

با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند فرهنگی بدینوسیله به مسئولیت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب می‌شوید. امیدوارم با همکاری تمامی معاونین و مدیران نهاد در سراسر کشور در انجام وظایف خطیر آن اداره کل موفّق باشید.

ان شاءالله

گفتنی است، مهدی توکلیان پیش از این در سمت‌هایی چون مشاور فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی شبکه جهانی ولایت، معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مدیرکل ارتباطات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس موزه هنرهای دینی امام علی(ع) فعالیت داشته و همچنین دارای سوابقی در حوزه مطبوعات است.

 پیش از این، محمدهادی ناصری طاهری به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مشغول فعالیت بود. وی هم اکنون به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های استان تهران و عضو شورای معاونین نهاد مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha