شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 907284
۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کرونا

حوزه/ معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: حوزه علمیه و آیت الله اعرافی همکاری های قابل توجهی در مقابله با کرونا داشتند و برای طلاب جهادی و افراد درگیر با کرونا ملاحظاتی در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، امیر سامع پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری  قم برگزار شد، عنوان کرد: شهر قم در پیشگیری از کرونا حماسه خلق کرد.

وی افزود: این شهر نخستین شهری بود که این موضوع را کشف کرد و ما در روزهای نخست در پی این بودیم که بر اساس راهبردها، برنامه ریزی های خود را انجام دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم او با بیان اینکه ۱۰ کمیته برای مقابله با کرونا در شهرداری تشکیل شد، گفت: حوزه علمیه و آیت الله اعرافی همکاری های قابل توجهی در مقابله با کرونا داشتند و برای طلاب جهادی و افراد درگیر با کرونا ملاحظاتی در نظر گرفته شد.

سامع تاکید کرد: ۷۰ اکیپ موتوری برای ضدعفونی کردن شهر فعال بودند، همچنین ۶۹ اکیپ پیاده برای ضدعفونی کردن معابر و پارک ها فعال بودند.

وی ادامه داد: با همکاری طلاب جهادی و سپاه پاسداران لباس های ضدکرونا تهیه شد و همه این زمینه ها در چهار روز فراهم شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در باغ پرندگان قفس سه هزار متری نصب شده و پیش بینی می شود شهریور ماه این بخش راه اندازی شود.

وی ابراز کرد: با توجه به نیاز بالای خانواده ها به نشاط در روزهای نخست شیوع کرونا، فراخوان هایی در فضای مجازی در قالب مسابقاتی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha