سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طالب جوهری

حوزه/ درپی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ طالب جوهری از روحانیون و خطبای برجسته و وحدتگرای پاکستان، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی معاون ارتباطات و بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با صدور پیامی درگذشت این روحانی شیعه را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه درپی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ طالب جوهری از روحانیون و خطبای برجسته و وحدتگرای پاکستان، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی معاون ارتباطات و بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با صدور پیامی درگذشت این روحانی شیعه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

ارتحال خطیب توانا و عظیم القدر علامه حاج شیخ طالب جوهری(طاب ثراه) موجب تالم و تاثر شدید گردید. آن عالم فرهیخته که خوشه چین علمای برجسته حوزه علمیه نجف اشرف به ویژه شهید گرانقدر آیت الله صدر بود، عمر شریف خود را در کرسی خطابه به ترویج مکتب خاتم الانبیا و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سپری نمود؛ عاش سعیدا و مات سعیدا.

فقدان این زبان گویای مکتب اهل بیت علیهم السلام را به حوزه های علمیه، علما، خطبا، طلاب علوم دینی و کلیه پیروان مکتب اهل بیت تسلیت و تعزیت عرض نموده، از آستان ربوبی ذات متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و حشر با اولیای خودش و برای فرزندان و کلیه بستگان گرامی آن مرحوم و کلیه علاقمندانش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

حجت الاسلام و المسلمین قمی همچنین با ارسال نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محسن علی نجفی نماینده آیت الله سیستانی، مصیبت درگذشت دو داماد وی را به شرح زیر تسلیت گفت:

ارتحال داماد عزیز و گرامی حضرتعالی که عمری را در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام سپری کرده بودند موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت غمبار را به جنابعالی و کلیه بستگان سببی و نسبی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن دو عزیز غفران و رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء خودش و برای حضرتعالی و سایر بستگان صبر جمیل و اجر جمیل مسالت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha