پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اردوی جهادی خواف

حوزه/ مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) قم از برگزاری چهاردهمین دوره خدمت رسانی قرارگاه جهادی انصارالزهرا(س) در منطقه محروم و مرزی خواف استان خراسان رضوی در مردادماه سال جاری خبر داد.

مرتضی دادمرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این مرحله از خدمت رسانی و محرومیت زدایی به یاد سیدالشهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی از دهم تا هجدهم مردادماه سال جاری در منطقه محروم خواف استان خراسان رضوی برگزار می شود.

وی افزود: این اردوی جهادی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزش، عمرانی و پزشکی ویژه خواهران و برادران برگزار می شود و افراد علاقه مند تا ظرفیت حداکثر ۱۵۰ نفر می توانند تا بیستم تیرماه سال جاری از طریق سایت گروه جهادی به آدرس j-ansarozahra.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

جانشین قرارگاه جهادی انصارالزهرا(س) همچنین در خصوص اهم فعالیت های صورت گرفته از سوی این گروه جهادی در دوران پس از شیوع کرونا گفت: به لطف الهی در این مدت بیش از هزار بسته معیشتی به همت این گروه جهادی در قم توزیع شده که البته در این خصوص همکاری با گروه های جهادی دیگر نیز داشته ایم.

وی افزود: در حال حاضر نیز عمده فعالیت ما ناظر به توزیع اقلام و بسته های معیشتی در منطقه محروم شیخ آباد قم است که در این منطقه از طریق جوانان مؤمن و حزب اللهی محل، حدود ۲۵۰ خانواده محروم و کم بضاعت شناسایی شده و خدمت رسانی به این عزیزان صورت می گیرد.

این طلبه جهادگر همچنین بیان داشت: علاوه بر این ها، فعالیت های فرهنگی و ورزشی در این منطقه به همت طلاب جهادی و دیگر اعضای گروه صورت می گیرد که به لطف الهی بازخوردهای خوبی در بین نسل جدید داشته است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha