شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسئول جهادی

حوزه/مسئول گروه جهادی طلاب استان همدان گفت: در ایام کرونایی که احتمال مبتلا شدن به این ویروس برای هر فردی وجود دارد، حضور طلاب جهادی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، عرفان مختارزاده مسئول گروه جهادی طلاب استان، صبح امروز در نشست توجیهی گروه جهادی مدرسه علمیه معصومیه نهاوند با تاکید بر ضرورت کار جهادی در شرایط فعلی کشور، گفت: در ایام کرونایی که احتمال مبتلا شدن به این ویروس برای هر فردی وجود دارد، حضور طلاب جهادی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این که بیانات مقام معظم رهبری در مورد فعالیت جهادی موجب امیدواری در انسان می شود، افزود: مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب از جنس انقلاب ناب و راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات امروز جامعه خواهد بود و برای انجام چنین اموری باید روحیه انقلابی در عرصه های مختلف داشت.

مسئول گروه جهادی طلاب همدان تصریح کرد: برای آمادگی در دوران بحرانی مانند شرایط کنونی امروز نیاز به آموزش دوره هایی همچون دوره تخصصی آموزش بهداشت و درمان در عرصه پرستاری و فعالیت های تبلیغی فرهنگی در مراکز درمانی و نقاهتگاه ها دارد.

وی اعلام کرد: تا پایان تابستان دو دوره آموزشی دیگر با محوریّت" تغسیل اموات کرونایی، حضور در بیمارستانها، ارائه خدمات مشاوره، کمک های اولیّه و...برگزار می شود و دریافت انتقادات و پیشنهادت برای باکیفیت شدن این کلاس ها لازم است.

مختارزاده در پایان ضمن اعطاء گواهینامه دوره ی آموزشی اول به جهادگران، به بیان مطالبی درباره ی مدیریّت اقتصادی و استفاده از ظرفیّت های هر شهرستان برای ایجاد اشتغال پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha