چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امتحانات کرونایی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا(س)همدان گفت: با توجه به ایام ویژه شیوع کرونا، امتحانات این مدرسه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

سیده فاطمه ملیحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به عدم تعطیلی دروس حوزه علمیه خواهران، گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا، مدارس علمیه خواهران در راستای برگزاری کلاس های درسی به صورت مجازی تلاش کرده و اساتید با استفاده از پیام رسان های داخلی به ارائه مباحث و صوت دروس پرداختند.

وی ادامه داد: در طراحی سؤالات و نحوه برگزاری امتحانات نیز شرایط خاص آموزشی امسال در نظر گرفته شد به نحوی که امتحانات در سه نوبت (دو نوبت صبح و یک نوبت بعد ازظهر) و در ۱۸ روز امتحانی، با تعداد محدودی از خواهران طلبه، برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا(س) همدان با اشاره به رعایت شرایط بهداشتی و پروتکل ها، افزود: تمهیداتی صورت گرفته، تا هر روز ضمن ضدعفونی سالن برگزاری امتحانات، کلاس ها، صندلی ها، درب های ورودی و راهروها قبل و بعد از برگزاری هر آزمون، تب سنجی و کنترل سلامت خواهران، ضدعفونی دست های  آنان قبل از ورود به حوزه امتحانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حین برگزاری امتحانات و همچنین استفاده از ماسک و دستکش و خودکار شخصی صورت بگیرد.

ملیحی در پایان با اشاره به رضایت مندی خواهران از نحوه برگزاری امتحانات و موازین بهداشتی، افزود: پس از اتمام امتحان برگه های سؤالات با رعایت موارد بهداشتی جمع آوری و جهت  تصحیح به اساتید مربوطه تحویل داده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha