جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طرح هجرت همدان

حوزه/ طبق گزارش سامانه مخصوص ارزیابی طرح هجرت، استان همدان یکی از ۵ استان برتر اجرای طرح هجرت در موضوعاتی همچون سرکشی از مناطق روستایی، برگزاری امتحانات طرح هجرت و انجام اقدامات فوق برنامه از جمله طرح محراب سبز و برپایی قرارگاه جهادی طلاب در مقابله با کرونا، شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام اسدالله غفاری مدیرکل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه های علمیه به همراه حجت الاسلام محمدی مسئول ارزیابی معونت تبلیغ، ظهر امروز در جلسه ای با معاونین تبلیغ شهرستان های استان همدان، در جریان روند انجام فعالیت‌ها و خصوصا طرح هجرت قرار گرفتند.

در این نشست از طرح «حبل‌المتین» نیز رونمایی شد که در قالب آن قرار است در مساجد دروس معارفی و حوزوی به عموم مردم آموزش داده شود. همچنین بر اجرای طرح «پیوند آسمانی» نیز تأکید شد تا مبلغان در نقاط مختلف ازدواج آسان و کم هزینه را در بین مردم ترویج کنند.

در ادامه این جلسه هر یک از معاونین شهرستان‌ها به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند و پیشنهاداتی را در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مبلغان و دریافت نتیجه بهتر ارائه کردند.

در پایان نشست نیز حجت الاسلام غفاری با ثبت مستندات ارائه شده در سامانه سماوات (سامانه مخصوص ارزیابی طرح هجرت) استان همدان را یکی از ۵ استان برتر در موضوعات مختلف همچون سرکشی معاونین و مدیران استان به مناطق روستایی، برگزاری امتحانات طرح هجرت و انجام اقدامات فوق برنامه توسط معاونت تبلیغ به صورت جهادی از جمله طرح محراب سبز و برپایی قرارگاه جهادی طلاب در مقابله با کرونا، اعلام کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha