جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نهاوند

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه نهاوند گفت: در اندیشه دینی و اسلامی دختر از آنچنان جایگاهی برخوردار است که پیامبر اسلام(ص) در مهمترین مسائل اجتماعی آنان را با اهمیت و مایه برکت و بهترین مونس میداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محبوبه زمانیان از برگزاری مراسم تقدیر از دختران نمونه نهاوندی، صبح امروز در مدرسه علمیه معصومیه شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: در اندیشه اسلامی دختر از آنچنان جایگاهی برخوردار است که پیامبر اسلام(ص) در مهمترین مسائل اجتماعی آنان را با اهمیت و مایه برکت و بهترین مونس می داند.

وی تصریح کرد: همین اندیشه و احترام اهل بیت(ع) ما را نیز بر آن داشت به حسَب احترام به این امانات الهی و جایگاه شایسته دختران، میزبان ۲۵ دختر نمونه شهرستان نهاوند با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) باشیم و از ایشان تجلیل کنیم. 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه نهاوند در ادامه بیان کرد: این دختران نمونه در نقش علمی، فرهنگی و اجتماعی به عنوان دانش آموز، خبرنگار، ماما، بازیگر، کارگردان، طرّاح، حافظ قرآن، طلبه موفق، فعال فرهنگی، منتخب جشنواره فیلم عمار و ... خوش درخشیده اند که لوح تقدیری به همراه هدیه و نبات و نمک متبرّک رضوی دریافت کردند.

وی در پایان گفت: هدایا از طرف فرماندار، اداره آموزش و پرورش، سپاه ناحیه نهاوند، ستاد جشنواره فیلم عمار، آستان مقدس شاهزاده محمد، اداره تبلیغات اسلامی، پایگاه زینبیه، کانون بانوان کوثر و حوزه علمیه خواهران نهاوند به برگزیدگان تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha