جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مبلغان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان - کراپ‌شده

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر اردکان یزد گفت: خواهران طلبه با حضور در اجتماع و حفظ شئونات اسلامی، توانایی علمی و تبلیغی خود را اثبات کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام محمدحسین حاجی اسماعیلی  در گردهمایی مبلغان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان، با اشاره به صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی، یکی از امور مهم در هر عرصه را تبلیغات دانست و افزود: مبانی دینی باید با تبلیغ صحیح به مردم معرفی شود و نتیجه چنین تبلیغاتی هدایت جامعه و بیدار کردن قدرت تفکر در افراد جامعه می‌شود.

وی اظهار کرد: در تبلیغ مؤثر، مبلغ به عنوان یک رکن از عناصر اصلی و شکل دهنده اصلی فرآیند تبلیغی مطرح است و می‌تواند با انگیزه اعتقاد و حضور خود یک جریان تبلیغی را ایجاد و با در نظر گرفتن اهداف، این امر را هدایت و برنامه را به سر منزل مقصود برساند.

حجت الاسلام حاجی اسماعیلی با تاکید بر نقش بانوان در جامعه افزود: خواهران طلبه با حضور در اجتماع و حفظ شئونات اسلامی نشان دادند که یک زن می‌تواند در حین اینکه به آموزه های اسلامی پایبند است، به مدارج بالای علمی و فرهنگی دست پیدا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر اردکان یزد، عامل بودن مبلغان به گفته های خود را از ویژگی های تبلیغ موفق و اثرگذار برشمرد و گفت: شرایط چند ماهه اخیر کشور در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تلاش، ایثار و مجاهدت های خواهران مبلغ در عرصه‌های مختلف از جمله دوخت لباس و ماسک، همیار پرستار در نقاهتگاه، اعزام به بیمارستان، نظارت بر تغسیل اموات و... به خوبی این موضوع را برای همگان به اثبات رسانید.

وی با قدردانی از تلاش مبلغان خاطرنشان کرد: از دیگر دغدغه‌های مردم پاسخگویی به احکام شرعی است که این مورد نیز با توجه به شرایط کرونایی باید توسط مبلغان به شایستگی در فضای مجازی و حقیقی صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha