سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
هم‌اندیشی مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری و معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات

حوزه/در جلسه هم‌اندیشی مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری و معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید شد که از ظرفیت فعالیت دو هزار طلبه جوان در عرصه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استفاده شود.

به گزارش  خبرگزاری حوزه جلسه همفکری و هم‌اندیشی مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری با معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد و در این جلسه طرفین درباره راهکارهای تعامل و هم‌افزایی برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی بحث و تبادل نظر کردند.

براساس این گزارش: حجت الاسلام مرتضی حاجیانی مسئول اداره همکاری های فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت تبلیغی بیش از دو هزار طلبه جوان در بستر فضای مجازی خاطرنشان کرد: امروز بستر و فرصت بسیار خوبی در عرصه فعالیت های مجازی برای طلاب جوان فراهم شده که از این فرصت می توان برای افزایش بهره بری جهت تبلیغ معارف دینی و تبلیغی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: هم اینک ۴۰۰ گروه فضای مجازی ویژه طلاب جوان حوزه علمیه قم در ۱۲ قالب تخصصی فعالیت می کنند که تاکنون بیش از ۳ هزار رکورد محتوای تبلیغی و فرهنگی از این طلاب ثبت و ضبط شده که قابلیت انتشار در عرصه شبکه های اجتماعی را دارد.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی اخویان مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری به آمادگی این مدیریت برای تعامل با معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: ظرفیت بسیار بالایی در عرصه فضای مجازی وجود دارد و امروز بسترهای خوبی در آموزش بوجود آمده که می توانیم تعامل و همکاری دو جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: این بیماری سبب شد تا بسیاری از فعالیت‌ها با محدودیت مواجه شوند، اما فضای مجازی همه این محدودیت ها را برداشته است و آمادگی داریم در عرصه آموزشی از بستر فضای مجازی استفاده بیشتری ببریم و فعالیت‌های خود را از این طریق افزایش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha