سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
زهرایی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مهم‌ترین رسالت نهاد تبلیغات اسلامی احیا و اشاعه اندیشه‌های دینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی در بازدید از مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: مهم ترین وظیفه روحانیون و مبلغان نشر و ترویج فرهنگ صحیح دینی در بین اقشار مختلف جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ورود جدی به عرصه فضای مجازی و فعالیت تبلیغی می تواند گام موثری در جهت ترویج فرهنگ ناب محمدی در عرصه فرهنگ داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: حضور مبلغان در فضای مجازی بسیار ضروری است و باید در راستای فعالیت های تبلیغی خودشان به این عرصه ورود جدی داشته باشند.

حجت الاسلام زهرایی بیان کرد: حوزه های علمیه و نهادهایی مانند تبلیغات اسلامی رسالت خطیری در ارتقای بعد معنوی و اسلامی جامعه دارند. تحقق تمدن اسلامی نیازمند شبکه سازی است و تجربه نشان داده در شرایط فعلی اقدامات و فعالیت های انفرادی نمی تواند کارساز و تأثیرگذار باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: در شرایط امروز و با توجه به اهتمام دشمن در عرصه های مختلف باید به شبکه سازی نیروهای انقلاب توجه ویژه شود.

در ادامه، حجت الاسلام محسن مطهری فر، مدیر کدرسه صالحیه ضمن تبریک انتصاب مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، بیان کرد: امیدواریم با حضور حضرتعالی که از نیروهای جوان وخلاق هستید بتوانیم بیش از پیش در موضوعات مختلف حوزوی، فرهنگی وتبلیغی همکاری وتعامل داشته باشیم

یادآوری می شود حجت الاسلام زهرایی به همراه روحانیون ۱۳ پایگاه در مناطق آسیب پذیر شهر قزوین (طرح کاهش آسیب های اجتماعی در سکونتگاه های غیر رسمی) با اساتید مدرسه صالحیه دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات طلاب جوان این مدرسه قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha