پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
به رنگ خدا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان یزد گفت: گروه مجازی «به رنگ خدا» پاسخگو به سؤالات اعتقادی، شرعی، پزشکی و تربیتی بانوان است.

خانم فاطمه ابراهیمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد با اشاره به راه‌اندازی گروه «به رنگ خدا» در پیام‌رسان ایرانی ایتا، بیان کرد: انجام فعالیت‌های دینی و فرهنگی در فضای مجازی با توجه به شرایط امروز کشور در مقابله با بیماری کرونا، امری اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه لازم است از ظرفیت‌های فضای مجازی برای تبلیغ دین و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و اجتماعی بهره کافی را برد، افزود: فضای مجازی به دلیل ظرفیت بالایی که دارد در شرایط کرونایی فرصت مناسبی را برای حضور پررنگ طلاب و مبلغان دینی فراهم کرده است و باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

این مقام مسئول با اشاره به راه‌اندازی گروه «به رنگ خدا» به همت زهرا عسکریه، استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) اردکان، بیان کرد: هدف این گروه تعامل بیشتر مبلغین و پاسخگویی به شبهات، سؤالات احکام و ارائه مباحث اعتقادی و دینی برای بانوان است.

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت‌های ذکر شده، برخی از روزهای هفته در این گروه به صورت مجازی با حضور کارشناسان مجرب در زمینه‌های مختلف پزشکی، خانواده و مشاوره، طب اسلامی و سنتی به بانوان خدمات ارائه می شود.

ابراهیمیان ادامه داد: از دیگر برنامه های گروه مجازی «به رنگ خدا»، آموزش تجوید، روان‌خوانی و تصحیح قرائت نماز، معرفی کتاب و مسابقه «صدای بندگی» و ارائه برنامه های مناسبتی است.

وی از اختصاص روزهای چهارشنبه به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبان گروه خبر داد و این را از شاخصه‌های منحصر به فرد این گروه دانست.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان در پایان خاطرنشان کرد: گروه «به رنگ خدا» در پیام رسان ایرانی قابل دسترس برای عموم علاقه‌مندان به ویژه بانوان است و با بیش از ۸۰۰ مخاطب، مورد توجه و استقبال بانوان قرار گرفته است. 

 گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند از طریق لینک https://eitaa.com/joinchat/3842048049C8cca1ae5fb عضو گروه «به رنگ خدا» شوند.       

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha