پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تقدیر از مبلغان خواهر اردکانی

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان یزد گفت: مبلغان و بانوان حوزوی جهادگر در عرصه مقابله با کرونا، در جشن میلاد امام رضا(ع) تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، خانم عزت حبیبی هدف از برگزاری این مراسم را گرامی داشت دهه کرامت و  تجلیل از طلاب فعال در زمینه کرونا و مبلغان خواهر اردکانی دانست و تصریح کرد: شناخت و تبیین معارف و مضامین قرآن و معارف حیاتبخش اسلام و ایجاد توان در بهره‌برداری از این علوم از اهداف مهم تحصیل خواهران در حوزه است.

وی، حضور طلاب مبلغ خواهر در عرصه‌های مختلفی همچون پاسخگویی به احکام، برپایی جلسات محلی و برگزاری کلاس‌های قرآنی خوب توصیف کرد و افزود: اگرچه در این زمینه فعالیت‌های شایسته‌ای صورت گرفته اما با توجه به ظرفیت خوب حوزه خواهران امید است شاهد تلاش‌های افزون‌تری باشیم.

 در ادامه این مراسم، حجت الاسلام حاجی اسماعیلی، رئیس اداه تبلیغات اسلامی اردکان با بیان انواع روش‌های تبلیغ از سنتی تا مدرن، حضور و قدم در این راه را برای هر طلبه به شیوه‌های مطابق با سلیقه و موقعیت مبلغ ممکن دانست و تأکید کرد: با توجه به توسعه ورشد امکانات فضای مجازی، امکان بهره‌برداری از این ظرفیت عظیم برای بیشتر طلاب فراهم خواهد بود.

 وی افزود: به برکت وجود این فرصت است که بسیاری از محدودیت‌های خواهران مبلغ در عرصه تبلیغ مرتفع می‌شود.

رئیس اداه تبلیغات اسلامی اردکان با تمسک به آیات قرآن و روایات معصومین(علیهم السلام) فراگیری علوم دینی، نشر و تبلیغ را برای گروهی لازم دانسته ویکی از وظایف محصلین حوزه‌ها را همین امر دانست و اظهار کرد: بانوان طلبه در این راه توانسته‌اند به موفقیت‌های خوبی برسند، به همین خاطر نباید نقش آن‌ها را در این زمینه کم‌اهمیت دانست.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام خواهران مبلغ در سامانه سجام(سامانه خاص مبلغین) ضروری است، گفت: با ثبت فعالیت‌های تبلیغی خود در این سامانه ضمن انسجام قشر مبلغین سراسر کشور می‌توانید از امکانات و مزایای آن نیز بهره‌مند شوند.

در پایان  مبلغان و  بانوان حوزوی  جهادگر در عرصه مقابله با کرونا با  حضور امام جمعه اردکان تقدیر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha