سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ما از دولت و مسئولان انتظار معجزه نداریم اما همه مشکلات وابسته به مسائل جهانی نیست، و این انتظار از مسئولان وجود دارد که به اندازه ای که قدرت قانونی دارند نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای جامعه اسلامی بازار با بیان اینکه در نگاه اسلامی، بازاریان افراد با انصاف و قابل اعتماد بیان شده اند، اظهار داشت: در همدان بازاری هایی وجود داشتند که جزو خیرین و پناهی برای مردم بودند.

وی با اشاره به ارتباط بازاریان با حوزه های علمیه و روحانیت، مطرح کرد: کسبه بازار قبل از شروع کسب و کار خود اول در کلاس درس آیت الله آخوند حاضر می شدند و بعد به محل کار خود می رفتند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دغدغه اعضای جامعه اسلامی بازار نشان دهنده این است که شما نیز همان مسیر بازاریان قدیم را ادامه داده اید، گفت: نسل جدید که وارد بازار شده‌اند نیازمند توجه بیشتر نسبت به مسائل شرعی و احکام هستند.

وی با بیان اینکه معاونتی با عنوان مطالبه گری در ستاد امر به معروف راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: وظیفه این معاونت پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی و بازاریان و اصناف خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نوسانات قیمتی در بازار را به دلیل نبود نظارت دقیق دانست و گفت: ما از دولت و مسئولان انتظار معجزه نداریم اما همه مشکلات وابسته به مسائل جهانی نیست، و این انتظار از مسئولان وجود دارد که به اندازه ای که قدرت قانونی دارند نظارت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته مدیران بسیاری هم وجود دارند که با روحیه جهادی در حال تلاش شبانه روزی هستند اما نیاز است که همه مسئولان با تمام توان خود در میدان حاضر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha