سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
وضعيت معيشت مردم وخصوصأ طلاب نگران كننده است

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی، پیشرفت حوزه را در سال های بعدانقلاب خصوصا سال های اخیرخوب توصیف کردند و گفتند: باهمه این پیشرفت‌ها با نقطه مطلوب فاصله داریم و بایدتلاش نمود و همه باید به مدیریت حوزه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در سخنانی از خدمات چشمگیر و جهادی آیت الله اعرافی در این سالهای مدیریت حوزه تشکر و نکاتی را برای دوره جدیدمدیریت وی متذکرشدند.

معظم له بیان کردند: حوزه علمیه در سال های بعد انقلاب و خصوصا در سال های اخیر،تحول چشم گیری داشته و باید برای رسیدن به حدکامل آن تلاش کرد و زحمات آیت الله اعرافی بسیار ارزشمند بود و من از ایشان تشکرمی کنم.

این مرجع تقلید، پیشرفت حوزه را در سال های اخیرخوب توصیف کردند و گفتند: باهمه این پیشرفت ها با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش نمود و همه باید به مدیریت حوزه کمک کنند.

معظم له آیت الله اعرافی را شخصیتی ممتاز، مخلص، توانمند و پرتلاش دانسته و بیان داشتند:تلاش طلاب درحوادث غیر مترقبه خصوصا سیل سال گذشته و بیماری کرونا بسیار خوب بود و از آنان تشکر می کنم.

حضرت آیت الله نوری همدانی، وضعیت اقتصادی  و معیشت مردم و خصوصا طلاب را نگران کنند توصیف نموده و گفتند: ما در حدتوان کمک می کنیم، ولی باید مشکل اساسی حل شود، مردم عده ای ازمعممین رامی بینند که مشغول کارحکومتی و اداری هستند و وضع تقریبا مناسب دارند، اینجورتلقی می شود، اوضاع اقتصادی همه طلبه ها آنگونه است درحالی که اکثرطلاب وضع اقتصادی مناسب ندارند.

ایشان به عمق بخشی بیشتردرمتون حوزوی توجه به اخلاق و هجرت طلاب به شهرستانها را مورد تاکید قرار دادند و گفتند:توجه و نظارت علمی درحوزه های  شهرستانها باید بیشتر شود.

این مرجع تقلید درپایان با تشکر مجدد از زحمات آیت الله اعرافی برای موفقیت وی دعاکردند.

خاطرنشان می شود: درابتدای این دیدار مدیرحوزه های علمیه، گزارشی ازعملکردمجموعه حوزه و برنامه های آینده بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha