سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ضحاکی

حوزه/ امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: طلاب و مبلغین با عملیاتی کردن شیوه های نوین تبلیغ و ارتباط گیری و جذب افراد، در تعلیم و تربیت افراد مستعد،گام مهمی را بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهرستان اسدآباد صبح امروز در نشست مشترک با حضور فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، در محل فرمانداری این شهرستان امر تبلیغ دین را بسیار ارزشمند و موجب استحکام پایه های دین اسلام دانست.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه به عنوان پرچمداران عرصه تبلیغ و تربیت مبلغ، میراث دار و ادامه دهنده راه انبیاء و ائمه(ع) هستند و در طول تاریخ، همواره عالمان بزرگی با تلاش ها و از خودگذشتگی ها دین اسلام را حفظ و انتشار داده اند.

امام جمعه اسدآباد در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون در این زمان که شبهات و فتنه ها از سوی دشمنان مغرض که تمام تلاش خود را برای نابودی اسلام البته به زعم خودشان بکار بسته اند، وظیفه مبلغان دین را به عنوان شاگردان مکتب اهل بیت (ع) مهم تر و سنگین تر می کند.

وی با بیان اینکه طلاب علوم دینی به عنوان رهروان واقعی امامان شیعه(ع) هستند که در سخت ترین اوضاع سیاسی و اجتماعی هرگز حفظ و انتشار دین اسلام را تعطیل نکردند، افزود: این نشان از انگیزه و اراده بالای مبلغان در راه اعتلای مفاهیم دین مبین اسلام است که در هر زمان روش و شیوه ای خاص و مفید و کاربردی اتخاذ می کردند.

حجت الاسلام حسینی مجد افزود: بایستی طلاب و مبلغین با  عملیاتی کردن شیوه های نوین تبلیغ و ارتباط گیری و جذب افراد، در تعلیم و تربیت افراد مستعد،گام مهمی را بردارند.

وی در پایان گفت: وظیفه طلاب و مبلغان حوزوی بسیار بااهمیت و برجسته است و برای موفقیت در این راه نیاز به خلاقیت، آشنایی با علوم جدید به خصوص علوم روانشناسی، شیوه های ارتباط گیری وجود دارد و از تمام مبلغین و خواهران دلسوز عرصه تبلیغ این شهرستان خصوصا خانم ضحاکی آراسته تشکر و قدردانی می کنم و یقین بدانید که این جهاد شما در محضر مولایمان ثبت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha