جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بر لزوم انعکاس رسانه ای فعالیت های جهادی طلاب در امر مقابله با کرونا به شکل هنرمندانه و جذاب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در دیدار با مدیر و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مؤسسه مدینه الولایه با اشاره به فعالیت های جهادی و مخلصانه حدود ۱۸۰۰ تن از طلاب و روحانیون بسیجی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون اظهار داشت: در ماه های اخیر و در جریان رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه به همت گروه های جهادی طلاب، حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

وی افزود: پس از شیوع کرونا، طلاب و روحانیون جهادی و بسیجی همچون بسیاری دیگر از دوره های زمانی، حقیقتاً در امر خدمت رسانی به مردم به خصوص محرومان و نیز کاهش آلام و سختی های ناشی از این ویروس منحوس در سطح جامعه درخشیدند و شایسته است که بیش از پیش فعالیت های مخلصانه آن ها در قاب رسانه با هنرمندی هر چه تمام تر انعکاس پیدا کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در ادامه با اشاره به این که یکی از ظرفیت های بسیار عظیم این سازمان، فعالیت گروه های جهادی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، بهداشت و درمان و ... است، گفت: به لطف الهی در طول یک سال اخیر، تعداد گروه های جهادی طلاب استان قم از ۱۰گروه به ۹۰ گروه افزایش یافته و ان‌شاالله به موازات توسعه کمی این گروه ها به دنبال ارتقای سطح کیفی فعالیت آن ها نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد جمعیت کل طلاب و روحانیون کشور در قم مستقر هستند و این مساله می طلبد که در زمینه حمایت و پشتیبانی از فعالیت های بسیج طلاب و روحانیون نیز عنایت ویژه ای به استان قم صورت گیرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha