پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هانی شیرازی

حوزه/ مدیر مؤسسه فقهی- تفسیری مدینه الولایه گفت: امروزه یکی از الزامات مهم تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در رابطه با حوزه های علمیه، ترویج روحیه جهادی در میان حوزویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام هانی شیرازی طی سخنانی در بازدید مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از این مؤسسه و پایگاه بسیج طلاب آن با تأکید بر این که ترویج روحیه جهادی و بسیجی در میان طلاب و روحانیون از الزامات مهم تحقق اهداف مقرر در بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: به لطف الهی ما امروز ظرفیت عظیمی در میان حوزویان به خصوص نسل جدید حوزه در رابطه با فعالیت های انقلابی داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا منویات مقام معظم رهبری در رابطه با حوزه انقلابی محقق شود.

وی افزود: طلاب مؤسسه فقهی- تفسیری مدینه الولایه در عرصه های مختلف فعالیت های جهادی، همچنین نشست های بصیرتی و برنامه هایی چون راهیان نور، حضور پررنگی دارند و ما معتقدیم که از ظرفیت طلبه های جوان و انقلابی به عنوان افسران جنگ نرم باید بیش از پیش استفاده کرد.

مدیر مؤسسه مدینه الولایه همچنین ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در ماه های اخیر و به خصوص بازدید و سرکشی از مدارس علمیه و مؤسسات حوزوی گفت: بسیج طلاب استان قم به لحاظ کارکردی و نیز جمعیتی، قابل قیاس با بسیج طلاب دیگر استان ها نیست و همین مساله نیز می طلبد که حمایت های زیرساختی و پشتیبانی بیشتر و بهتری از آن به عمل آید.

وی بیان داشت: طلاب و اساتید این مؤسسه به تأسی از شهدای روحانی مدافع حرم همچون شهید مالامیری و بیاضی که در همین مؤسسه حضور داشتند، دارای روحیه جهادی و انقلابی هستند و در عرصه علم آموزی نیز به لطف الهی این ویژگی ها و شاخصه ها، کاملاً هویداست.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha