پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت السالام شعبانلی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آوج گفت: روحانیت در طول تاریخ هیچ گاه نسبت به اسلام و ارزش های دینی جامعه و مردم بی تفاوت نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی در جمع ائمه جماعات آوج، گفت: روحانیت در هر مقطعی که احساس کند دین در خطر است با همه توان به میدان آمده و از دین حراست کرده است.  

وی با بیان اینکه مبلغین و روحانیون در طول تاریخ هیچ گاه نسبت به اسلام و ارزش های دینی جامعه بی تفاوت نبودند، افزود: روحانیت در عرصه های مختلف نقش بر جسته و تأثیرگذاری داشته که نمونه بارز آن در مبارزه با بیماری کروناست که مردم ایران مشاهده کردند که چه طور در این میدان سخت هم حضور ارزشمند و ماندگاری داشتند.  

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج اظهار کرد: با توجه به تلاش های شبانه روزی استکبار جهانی برای دین زدایی، امروز رسالت روحانیت و حوزه های علمیه بسیار خطیر و حساس است.  

وی بیان کرد: امروز رسالت و وظیفه روحانیت به مراتب سخت تر از دوران قبل از انقلاب است، چرا که دشمن به مراتب پیچیده تر و گستاخ تر نسبت گذشته عمل می کند.  

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج ادامه داد: امروز اگر روحانیت از بصیرت و هوشیاری لازم برخوردار نباشد و اقدام های به هنگام انجام ندهد، خطر تهدید انقلاب برای جامعه جدی تر خواهد بود.  

حجت الاسلام شعبانلی تصریح کرد: روحانیت تا زمانی که پشتیبان رهبری فرزانه انقلاب اسلامی باشد و رسالت خطیر خود که بصیرت افزایی به مسئولین و مردم و پیروی از مبانی ارزشی و دستورات دینی است را انجام دهد انقلاب نه تنها متوقف نمی شود، بلکه توسعه و پیشرفت نیز خواهد کرد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha