جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زهرایی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: در حوزه قرآنی، احیای جلسات سنتی قرآن از برنامه هایی است که به جد دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد قزوین، گفت: در شیوع بیماری کرونا، آموختیم که با استفاده از ظرفیت مساجد می توان کارهای جدی تری در موضوعات مختلف انجام داد و این امر نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی افزود: در حوزه قرآنی، احیای جلسات سنتی قرآن از برنامه هایی است که به جد دنبال می‌کنیم و اگر کار مشترکی در این حوزه انجام دهیم، بسیار مطلوب خواهد بود.

حجت الاسلام زهرایی ادامه داد: با توجه به محدودیت های مالی و اعتباری که وجود دارد، پیدا کردن مجموعه های متناظر مهم است؛ از این رو در تبلیغات اسلامی قزوین اتاق همکاری ایجاد کرده ایم تا با سازمان هایی که ارتباط نزدیک داریم جلسات منظمی در عرصه های قرآنی، فرهنگی، تبلیغی، آسیب های اجتماعی و مساجد داشته باشیم.

وی بیان داشت: در این خصوص حتی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی هم اعلام آمادگی کرده اند که مشارکت داشته باشند که اگر این ارتباط به صورت مستمر برقرار باشد، می‌شود کارهای خوبی را انجام داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha