شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب باید خود را برای حضور مؤثر در عرصه بین الملل آماده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در نشست مدیران مدارس علمیه قزوین گفت: در ایام تعطیلات تابستان و دوره ای که در اختیار مدیران مدارس علمیه است، در عرصه های تبلیغی، علمی و پژوهشی برای طلاب برنامه ریزی منظمی داشته باشند. 

وی افزود: مدیران مدارس علمیه دوره های مهارتی را  به نحوی برگزار کنند که برای طلاب دارای جذابیت های متنوع باشد تا طلاب بیشتری در این نوع دوره های  شرکت کنند. 

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه باید برنامه های آموزشی،  فرهنگی و تبلیغی مدارس علمیه در ایام تعطیلات تابستان هدفمند و اصولی باشد، تصریح کرد: در برگزاری دوره های مهارتی و پژوهشی از سوی مدیران مدارس علمیه، تقویت بنیه علمی و مهارتی  طلاب باید اولویت قرار گیرد. 

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: ایام تعطیلات تابستان فرصتی مناسب برای تحقیق و پژوهش است و مدیران و مسئولان آموزشی مدارس استان باید بستر مناسبی را برای ارتقاء علمی، مهارتی و بصیرتی طلاب فراهم کنند.  

 وی ادامه داد: باید برنامه های آموزشی،  فرهنگی و تبلیغی مدارس علمیه هدفمند و دقیق باشد تا به این طریق توان و مهارت کار طلبگی تقویت شده و طلاب بتوانند با انرژی و توانمندی بیشتری در عرصه های گوناگون به خدمت رسانی بپردازند. 

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی به عنوان مسئول امور بین الملل حوزه علمیه قزوین بیان کرد: استان قزوین دارای ظرفیت و پتانسیل ارزشمندی در عرصه بین المللی است و می توان حضور طلاب توامند و نخبه را در عرصه های بین الملی به خوبی تقویت کرد. 

وی اظهارکرد: دشمنان امروز بسیار بر روی جنگ فرهنگی و اقتصادی مانور می دهند به همین دلیل طلاب باید خود را برای حضور مؤثر در عرصه بین الملل آماده کنند.   

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha