چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افشار

حوزه/ جمعی از مسئولین حوزه علمیه قزوین از همکاری شهردار اقبالیه با قرارگاه جهادی شهدای روحانیت در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی صبح امروز در حاشیه مراسم تقدیر حوزه علمیه قزوین از شهردار اقبالیه، گفت: حوزه علمیه قزوین در امر مبارزه با بیماری کرونا در عرصه های مختلف یاری‌گیر مدافعان سلامت و کادر درمانی بوده است.  

وی افزود: در مبارزه با کرونا اقشار مختلف به خوبی وارد میدان شدند و نقش طلاب و روحانیت در این عرصه بی بدیل بود و مورد رضایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز قرار گرفت.  

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین اظهار کرد:  فعالیت جهادی قرارگاه به صورت دائمی است و جهادگران این قرارگاه از هیچ تلاشی برای ارائه‌ خدمات کوتاهی نمی‌کنند و تا ریشه کنی کرونا برای ارائه‌ خدمات جهادی آماده به کار و در خدمتگزاری به مردم پیشگام و فعال هستند.

حجت الاسلام  رضایی عنوان کرد: حضور بهنگام روحانیت در پیش‌آمدها و بلایای طبیعی و ارائه خدمات اجتماعی مفید و حضور فعال و جهادی در عرصه های مختلف به عنوان وظیفه شرعی خدمت به مردم و هم‌دردی با آنهاست.  

وی افزود: تلاش برای حفظ جان و هدایت مردم از باب امر به معروف و نهی از منکر در حوزه رعایت بهداشت عمومی وظیفه‌ای شرعی است.  

حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین، در حاشیه این مراسم گفت: انصافاً شهردار اقبالیه و مجموعه این نهاد در مبارزه با کرونا همکاری خوبی با حوزه علمیه قزوین داشتند که از زحمات و تلاش های مهندس فرجی شهردار اقبالیه قدردانی می کنیم

شهرداری با تمام ظرفیت در خدمت حوزه های علمیه است

مهندس فرجی، شهردار اقبالیه ضمن خیرمقدم خدمت مسئولین حوزه علمیه قزوین گفت: ضمن دادن امید به جامعه در برابر کرونا هراسی، نباید احتمال بروز فاجعه بهداشتی و تهدید حیات مردم، در صورت سهل‌انگاری مردم و نیز عدم مدیریت صحیح مقابله با کرونا توسط مراجع بهداشتی و دولتی و امنیتی را نادیده گرفت

شهردار اقبالیه خاطرنشان کرد: روحانیت، نقش ارزنده ای در جامعه دارند و همواره مورد اعتماد مردم هستند و در بحران کرونا شاهد بودیم که طلاب و روحانیت حوزه علمیه قزوین  به صورت جهادی به عرصه آمدند و به کادر بهداشت و درمان کمک کردند که جای تقدیر و خداقوت دارد.

وی از احداث مدرسه علمیه در اقبالیه خبر داد و بیان کرد: با توجه به تأکیدات امام جمعه اقبالیه و مدیر حوزه علمیه قزوین، مبنی بر احداث مدرسه علمیه در اقبالیه، قطعه زمینی را برای این منظور در نظر گرفته ایم تا بتوانیم در اقبالیه این پایگاه مهم و تأثیرگذار را احداث کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha