جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: امروز دشمن در جنگ نرم اعتقادات دینی مردم را هدف قرارداده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، صبح امروز در جمع اعضای شورای بسیج رسانه استان قزوین به موضوع حجاب پرداخت و گفت: بانوان در عرصه های مختلف همواره دوشادوش مردان حضور داشته اند و همواره این حضور با رعایت شئون اسلامی و حفظ حجاب ادامه خواهد داشت.  

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم اعتقادات دینی مردم را هدف قرار داده است، افزود: حجاب برای مقابله با جنگ نرم و حفظ اساس خانواده در جامعه ضروری بشمار می رود و برای جلوگیری از ترویج فساد و فروپاشی بنیان خانواده باید فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.  

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: یکی از ریشه های بدحجابی در جامعه ناشی از عدم آشنایی جوانان با فرهنگ حجاب است که باید با برخورد مناسب وتشریح جایگاه حجاب وعفاف و نیز واکاوی آسیب های حاصل از بدحجابی، جوانان وخانواده ها را با فرهنگ فاخر حجاب آشنا کرد.  

وی ادامه داد:  حجاب به عنوان پوشش بیرونی و عفاف به عنوان پوشش درونی از عوامل مهم سلامت جامعه است و در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر است.  

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: استفاده از خلاقیت های فرهنگی می تواند جوانان را به حجاب علاقمند کند 

مجلس در رأس امور قرار بگیرد

در ادامه محمد کشاورز، رئیس بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: شناخت دقیق و آشنایی نمایندگان مجلس با کارکردهای مهم رسانه در عصر جدید و همچنین همراهی با رسانه‌های متعهد کشور می‌تواند زمینه موفقیت آنان در ۴ سال پیش رو را فراهم کند.  

وی اظهار کرد: امروز کشور نیاز دارد که مجلس در رأس امور قرار بگیرد و بتواند در حوزه قانون ‌گذاری و نظارت، وضعیت معیشت مردم را سازماندهی کند.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha