جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بدحجابی

حوزه/ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، عمل کردن مسئولان به فرامین الهی را لازم خواند و اظهار کرد: چرا برخی مدیران به بی حجابی بها می دهند و کارمند زن بی حجاب اداره خود را بهتر تحویل می گیرند؟!.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: حجاب امری فطری است و اینکه چرا برخی جلوه های حجاب در جامعه اسلامی کمرنگ شده است، دلایل متعددی دارد.

وی، نقش نهادها و ارگان های دولتی را در بحث حجاب و عفاف مهم و ضروری برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی که مسئولان حساسیت دینی نداشته باشند و مسائل دین مبین اسلام در رأس تصمیمات نباشد، نتیجه ای جز آنچه می بینیم حاصل نمی شود.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، عمل کردن مسئولان به فرامین الهی را لازم خواند و اظهار کرد: چرا برخی مدیران به بی حجابی بها می دهند و کارمند زن بی حجاب اداره خود را بهتر تحویل می گیرند؟!.

وی با انتقاد از کمرنگ جلوه دادن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، اضافه کرد: مسئولان باید امر به معروف و نهی ازمنکر را به مراجعان خود گوشزد کنند.

نقدعلی، رسانه را در بحث معرفی حجاب و تولید آثار مثبت مرتبط با آن بسیار ضعیف خواند و گفت: امروزه متاسفانه عشوه گری ها و بی حجابی ها در آثار سینمایی پررنگ شده و فاتحه فیلم های سینمایی در زمینه عفاف و حجاب خوانده شده است، چرا که شخصیت یک زن بافرهنگ و اصالت را در بی حجاب نشان می دهند و این مسئله بعد از انقلاب توسط برخی عوامل بسیار به چشم می خورد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در موارد یادشده تجدیدنظری کنیم و به اصلاح آنها بپردازیم، قطعا بسیاری از مشکلات و آسیب های جامعه در خصوص بانوان کاسته خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha