پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمدی

 حوزه / حجت الاسلام احمدی به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم تمکین کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا، سقوط لیبرال دموکراسی غربی بسیار تماشایی است.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  با اشاره به سابقه استبدادی آمریکا در کشورهای جهان، بیان کرد: آمریکا در  بیشتر کشورهای دنیا منفور است و این موضوع نشان دهنده دخالت ها و جنایت های این کشور است.

وی ادامه داد: سردمداران آمریکا در حالی ادعای آزادی و آزادگی را دارند که با حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی، قائل به آزادی عمل فلسطینیان در انتخاب سرنوشت خویش نیستند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: دولتمردان آمریکا نه‌تنها حقوق بشر را در دیگر کشورها نقض می کنند،  بلکه در داخل  کشور خود نیز حقوق اساسی مردم را به رسمیت نمی‌شناسد؛ نقض گستردۀ حقوق سیاه‌پوستان توسط پلیس و نظام قضایی آمریکا، نقض حقوق زندانیان (به‌ویژه زندانیان زن و نوجوان) خود گواه این مطلب است.

حجت الاسلام احمدی به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم تمکین کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا، سقوط لیبرال دموکراسی غربی بسیار تماشایی است.

وی تصریح کرد: نتایج انتخابات آمریکا نه این دوره، بلکه در هیچ دوره ای برای ملت ایران دارای اهمیت نبوده و نخواهد بود، چرا که این کشور همیشه جنایات وتحریم های ناجوانمردانه علیه ما انجام داده و هیچ اعتمادی به آن نیست.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین ادامه داد: آنچه امروز برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تاکید است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن سفارش فراوان فرموده اند این که به داشته های خود در کشور تکیه کرده و بیش از پیش به توسعه رونق اقتصادی در کشور بیفزایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha