چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: آسمانی شدن سردار دلها قلب همه امت اسلامی را جریحه دار کرد، اما ادامه راه سلیمانی با وجود فرزندان مکتب عاشورا پر رهروست.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای  بزرگی در نهم دی ماه رقم زدند و دشمنان خدا را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را شاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: روزی که با تجلّی دست قدرت الهی و خلق حماسه بی‌بدیلی با حضور خودجوش امّت عاشورایی در عظیم‌ترین راهپیمایی تاریخ، رذیلانه‌ترین فتنه آمریکایی – صهیونیستی را درهم پیچید و بار دیگر قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت ولایت‌فقیه در عبور عزت‌آفرین و مقتدرانه از بحران‌ها را نشان داد.

 تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد:ملت ایران ثابت کرد که اگر همه قدرت‌های سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستند، این نظام قادر است، با اقتدار در مقابل آن‌ها قد علم کند و با کمترین هزینه، اهداف خود را پیش ببرد.

وی ادامه داد:  بی شک حوادث سال ۸۸ نقش رهبری و حضور مقتدرانه و بابصیرت مردم در شناخت فرصت ها و تهدید ها و در خنثی کردن توطئه های دشمنان را آشکار کرد.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: حوادث این سال نشان داد که دشمن مستمر در حال برنامه ریزی جهت از بین بردن شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران است و پیوسته نقاط قوت و ضعف ایران را رصد و مطالعه می کنند.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد:  در این برهه با توجه به فشارهای اقتصادی و استفاده دشمن از استراتژی فشار و نفوذ، ملت ایران باید همانند چهل سال قبل که در صحنه‌های مختلف حضور داشتند، همواره گوش به فرمان رهبری باشند و به این مهم توجه کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: مصداق بصیرت مردم ایران حضور بی بدیل همه اقشار مردم در تشییع پیکر تاریخی سردار دلها می باشد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: آسمانی شدن سردار دلها قلب همه امت اسلامی را جریحه دار کرد، اما ادامه راه سلیمانی با وجود فرزندان مکتب عاشورا پر رهروست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha