جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه مطالبه گری به عنوان یکی از وظایف و رسالت های مهم رسانه‌ها محسوب می شود، گفت: یک رسانه باید در اطلاع رسانی و نقد و تحلیل مطالب خود بی طرف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، صبح امروز در نشست رسانه که در سالن اجتماعات صدا وسیمای مرکز قزوین برگزار شد، گفت: تا زمانی که مردم ایران بر حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پایبند و استوار باشد دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه و فتنه بر نخواهد داشت.

وی افزود: امروز نتیجه ایثارگری ها و شجاعت مردم ایران در مبارزه با استکبار این است که نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار است. 

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: با وجود تمام چالش‌هایی که آمریکا برای انقلاب اسلامی درست کرده کشور عزیزمان به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.  

وی عنوان کرد: مستکبران برای مردم هیچ حقوقی قائل نیستند و امروز در دنیایی زندگی می کنیم که این افراد به اسم حقوق بشر و آزادی، زشت ترین رفتارهای انسانی را انجام می دهند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: خداوند عزت، پیشرفت، اقتدار و نعمت رهبری را به ما داده و بارها خود آمریکایی ‌ها اذعان کرده ‌اند که در برابر نیروهای مقتدر و سلاح های ایران هیچ کاری نمی‌ توانند انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروز عوامل رسانه‌ای استکبار جهانی در صدد فریب اذهان عمومی دنیا هستند، عنوان کرد: در چنین شرایطی وظیفه اصحاب رسانه سنگین‌تر از هر زمان دیگری است و باید در برابر این توطئه‌های دشمن، تدبیر مناسبی داشته باشیم.  

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه مطالبه گری به عنوان یکی از وظایف و رسالت های مهم رسانه‌ها محسوب می شود، تصریح کرد: رسانه ها بایستی با روشنگری، برگزاری جلسه ها و میزگردهای گوناگون به بیان مطالبات مردم بپردازند و با طرح نقدهای سازنده، فواید شفاف سازی را برای مردم تبیین کنند.  

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: یک رسانه باید در اطلاع رسانی و نقد و تحلیل مطالب خود بی طرف باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha