جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

حوزه/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با تشکیل کارگروهی در استان همدان و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان، انسجام خوبی برای حل این مشکلات ایجاد شده است که در این راستا دو تفاهم نامه در حوزه تامین زمین برای ساخت ۲۲۰۰ واحد مسکونی و اشتغال فرزندان جامعه ایثارگر به امضا خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دو موضوع اساسی مسکن و اشتغال جز دغدغه‌های اصلی جامعه ایثارگران است، اظهار داشت: با تشکیل کارگروهی در استان همدان و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان، انسجام خوبی برای حل این مشکلات ایجاد شده است که در این راستا نیز ظهر امروز دو تفاهم نامه در حوزه تامین زمین برای ساخت ۲۲۰۰ واحد مسکونی و اشتغال فرزندان جامعه ایثارگر به امضا خواهد رسید.

وی با اشاره به سهمیه مشخص جامعه ایثارگری برای اشتغال، یادآور شد: طبق قانون، دستگاه‌های استخدام کننده موظف به استخدام فرزندان ایثارگران با برگزاری آزمون هستند، که در این راستا در جلساتی که با آقای انصاری، مسئول امور استخدامی برگزار شد تمهیدات لازم برای تحقق این مصوبه انجام شده است.

اوحدی با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری، گفت: مقرر شده است تا پایان دولت دوازدهم ۱۰۰ درصد مطالبات جامعه ایثارگران پرداخت شود، البته باید به این نکته نیز تاکید کرد که منظور از این مطالبات، دینی است که به گردن همه ما وجود دارد و باید پرداخت شود.

وی با بیان اینکه این دین قطره‌ای از عظمت وجودی ایثارگران است، عنوان کرد: بنیاد شهید اولین دستگاهی است که پاداش مجموعه زیر نظر خود را تسویه کرده است و امیدواریم بتوانیم در کنار رسیدگی به این مشکلات، به ماموریت اصلی خودمان که امانت داری از ارزش‌های جامعه ایثارگری است به خوبی عمل کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور و چهلمین سال آغاز دفاع مقدس، یادآور شد: امسال در اربعین دفاع مقدس باید مراسمی باشکوه برای این روز بزرگ برگزار کنیم و قدردان این عزیزان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha