جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: بی طرفی خبرنگار در انعکاس خبرها اعتماد مردم را جلب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین،  ضمن تبریک عید غدیر و روز خبرنگار، گفت: اگر با استفاده از منابع خبری، مردم و خبرنگار یک مثلث منطقی شکل بگیرد اعتماد مردم جلب می شود و زمانی این اعتماد محقق می شود که خبر درست به مخاطب منتقل شود.

وی افزود: خبرنگاران چشم و گوش مردمند و برای اصحاب رسانه هیچ مصیبتی بالاتر از این نیست که اعتماد مردم را از دست بدهند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین تصریح کرد: خبرنگاران باید انتقال دهنده خواست عمومی مردم به مسئولان باشند و در این راه از جاده اعتدال و انصاف و بیان واقعیت خارج نشوند

وی ادامه داد: خبرنگار باید هر آنچه که در جامعه وجود دارد دقیق و درست به مردم منتقل کند تا مردم درست قضاوت کنند و دچار اشتباه نشوند.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: تحلیل های روزمره در گرو دسترسی به اطلاعات است و اگر کسی از وقایع روز بی خبر باشد، نمی تواند تحلیل درستی از حوادث ارائه کند و به بیراهه می رود که در این راه خبرنگاران جلودار دستیابی مردم به اطلاعات درست هستند

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین با بیان اینکه رسانه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در برابر هجمه های همه جانبه دشمنان ایستاده اند و تلاش می کنند، بیان کرد: در ایام شیوع کرونا نیز اصحاب رسانه در کنار مدافعان سلامت در حال تلاش بوده و هستند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: زمانی باید از فعالیت های خود راضی شویم که باز خورد رسانه خوبی در بین مردم ببینیم و آن را تحلیل و ارزیابی کنیم.

حجت الاسلام مصطفایی از خبرگزاری حوزه برای انعکاس به موقع اخبار مربوط به خدمات و فعالیت های روحانیت و طلاب  در ایام کرونا و رزماش مواسات مومنانه قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha