چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست نماینده ولی فقیه با اصحاب رسانه فارس

حوزه/ نشست صمیمی اصحاب رسانه فارس با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جلسه اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

مصطفی مشفقیان، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس در این جلسه اظهار داشت: روز خبرنگار بهانه ای برای تجدید دیدار با اصحاب رسانه است.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال نسبت به سال های گذشته بسیار سال دشواری را از جهت بیماری کرونا پشت سر گذاشتیم به فعالان این عرصه خداقوت می گوییم.

عاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: همچنین در بحث ایام کرونایی از فعالیت های جهادی اصحاب رسانه در بخش تدفین و تغسیل اموات کرونایی تشکر و قدردانی کنیم.

مرتضی جاویدی، رئیس کانون بسیج رسانه شیراز در ادامه این نشست ضمن تبریک دهه ولایت، عنوان کرد: از حوزه رسانه هر چه صحبت شود باز کم است، در ایام کرونا اصحاب رسانه از یک آزمون رسانه سربلند بیرون آمدند و آن هم حضور شبانه روزی در این بخش و کمک مؤمنانه بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در عرصه سلامت نیز از پزشکان قدردانی می کنیم، خاطرنشان کرد: باید از عکاسان خبری هم در این ایام واقعا تشکر کرد که با وجود مشکلات و سختی ها فعالیت های مطلوبی را انجام دادند.

رئیس کانون بسیج رسانه شیراز در خصوص مشکلات خبرنگاران نیز اظهار کرد: مشکلات اصحاب رسانه در بحث معیشتی و بیمه بسیار است، تاکنون دو جلسه برای حل موضوع بیمه برگزار شده است و در صدد این هستیم که بتوانیم مشکل را به طور قانونی برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: نمایندگان نیز در بحث حل مشکلات اصحاب رسانه قول های مساعدی به ما دادند که بتوانیم بخش کوچکی از مشکلات و امنیت شغلی این عزیزان را برطرف کنیم.

جاویدی گفت: امروز رسانه های معاند به جد دنبال تحریف دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، از این رو رسانه های جمهوری اسلامی هر چه در توان دارند با رسانه های معاند مقابله می کنند که الحمدلله در این زمینه نیز موفق بوده اند.

همچنین ابراهیم کمالی در ادامه این نشست در خصوص مشکلات اصحاب رسانه گفت: از نماینده ولی فقیه در فارس خواهش داریم که برای حل مشکلات اصحاب رسانه ورود کنند.

زهرا عسکری، مدیر دفتر خبرگزاری ایکنا  در استان فارس نیز از راه اندازی شورای قرآنی ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: از راه اندازی شورای قرآنی از سوی معاونت فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: برای اینکه بخواهیم بیانه گام دوم انقلاب را ترویج دهیم نیاز به همکاری ادارات داریم همچنین برای پیشرفت در این موضوع نیاز به همکاری برخی مؤسسات نیز داریم.

مدیر دفتر خبرگزاری ایکنا  در استان فارس در خصوص مسئله طرح ۵۷ هکتاری نیز ابراز داشت: هروقت هر مسئولی در این خصوص صحبت می کند اینگونه سخن می گوید که باید اجرا شود اما زمان اجرای آن مشخص نیست.

محسن تورع، مدیر مدیر دفتر خبرگزاری شبستان در استان فارس نیز گفت: باید از ادارات و نهادهایی که با اصحاب رسانه در این مدت همکاری کردند تشکر کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha