پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست کوهساری با شورای دبیران خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری گفت: مهمترین مأموریت و رویکرد رسانه حوزه توجه به حوزه بین الملل، رسیدن به دیپلماسی مرجعیت علمی، تعامل با رسانه ملی، تعامل با خبرگزاریهای داخلی و حوزه های بین الملل، اطلاع رسانی دقیق اخبار، نشر درست ....

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، پیش از ظهر امروز در بازدید حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از خبرگزاری حوزه که  به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار انجام شد، از اهتمام و توجه به مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به امر رسانه و اطلاع رسانی و تجلیل از خبرنگاران قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران هم مانند دیگر مجموعه ها و نهادها به تعبیر رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، مشغول فعالیت جهادی می باشند.

مسئول مرکز  ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در ادامه مهمترین مأموریت و رویکرد رسانه حوزه را توجه به حوزه بین الملل، رسیدن به دیپلماسی مرجعیت علمی، تعامل با رسانه ملی، تعامل با خبرگزاری های داخلی، تعامل با حوزه های بین الملل، اطلاع رسانی دقیق اخبار، نشر درست و قوی اخبار حوزه های علمیه، تمرکز بر روی فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون در عرصه های مختلف بلاهای طبیعی، کرونا، سیل و زلزله و... عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری گفت: هم اکنون این خبرگزاری برای تعامل بیشتر با حوزه های علمیه و مراکز علمی خارج کشور به ۵ زبان مشغول فعالیت، نشر و تولید اخبار به صورت تحلیلی است.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه افزود: این خبرگزاری حتی برای تعامل بیشتر اقدام به نشر پویش هایی با حضور مسئولین حوزه کرده که در این رابطه پویشی با حضور مدیر حوزه های علمیه به بررسی گذاشته شده و از همه طلاب و روحانیون خواسته شده هر گونه نقد و نظری نسبت به مدیریت حوزه علمیه دارند از طریق این خبرگزاری اعلام نمایند و در همین رابطه شاهد مشارکت فوق العاده طلاب بودیم.

مسئول مرکز  ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه عنوان کرد: رسانه حوزه در جریان کرونا در تعامل با رسانه ملی و سایر خبرگزاری  های داخلی در پوشش و نشر فعالیت جهادی طلاب آمار قابل توجهی از خود نمایش گذاشته و حتی برای اثرگذاری بهتر در عرصه خبر تلاش کرده اخبار تولیدی را از طریق  رسانه ملی و سایر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها منتشر شود  و همین امر نیز مورد استقبال بسیار خوب اهالی رسانه قرار گرفته است.

وی ادامه داد:تلاش ما این است به سمت تمدن سازی در عرصه رسانه و خبر و تعالی‌بخشی بهتر با مردم جامعه و رسانه داخلی و حوزه بین الملل گام برداریم، در  این رابطه نشریه هفته نامه افق نیز برای همین منظور چاپ و نشر پیدا می کند.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha