چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: برنامه «گام دوم تمدن ساز» هر هفته روزهای دوشنبه ساعت ۱۷ از شبکه استانی مرکز قزوین به روی آنتن می رود.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایشان گفت: بی بصیرتی خسارت فراوانی به دنبال دارد کما اینکه کسانی که در مقابل نوه پیامبر (ص) ایستادند بی بصیرت بودند.

وی افزود: ازبرکت قیام امام حسین (ع) این است که مردم جهان پس از هزار و چهارصد سال از نهضت عاشورا درس آزادگی فرا گرفته اند و به همین خاطر است که در طول تاریخ زورگویان هیچ گاه روی آرامش نداشته و همواره مردم آزادی خواه علیه آنان شوریده اند.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: درس بزرگ حضرت سیدالشهدا(ع) مبارزه با طاغوت و استکبار است که اگر در این مسیر حرکت نکنیم به  آستانه ظهور نخواهیم رسید.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) احیاگر دین جدش رسول الله(ص) بود، عنوانکرد: قیام سیدالشهدا (ع) به مکتب شیعه عزت بخشید و درس ایثار، مقاومت و پیروزی را برای آزادی خواهان رقم زد.

وی ادامه داد: امیدواریم با بهره گیری از آموزه های قیام عاشورا بتوانیم برای نسل جوان محتوای رسانه ای مقبول تولید کنیم.

پخش برنامه «گام دوم تمدن ساز»  از سیمای مرکز قزوین

حجت الاسلام احمدی با اشاره به فراض هایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود به یک بلوغ فکری و شکوفایی رسیده است که این بلوغ در دهه‌های اول، دوم و سوم انقلاب اسلامی به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استمرار حرکت سیدالشهدا (ع) و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و بیانگر این اصل است که  جامعه اسلامی همواره رو به جلو حرکت می کند و در حال تکامل است.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به پخش برنامه «گام دوم تمدن ساز» با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سیمای مرکز قزوین، اعلام کرد: برنامه گام دوم با حضور جمعی از اساتید حوزه علمیه قزوین و کارشناسان حوزه و دانشگاه هر هفته روزهای دوشنبه ساعت ۱۷، به مدت ۶۰ دقیقه و با اجرای حجت الاسلام روح الله محمدی از شبکه استانی مرکز قزوین به روی آنتن می رود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha