پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین با اشاره به اینکه آمریکا شروع به فروپاشی کرده است، گفت: از رفتارهای مشوش ترامپ درباره سیاست های خارجی و داخلی آمریکا به راحتی می توان فهمید که آمریکا از لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در نشست کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: ملت بیدار و انقلابی ایران در این ۴۱ سال گذشته نشان دادند که هیچ وقت به تبلیغات دشمنان توجه نکرده و پای آرمان‌های امام و شهدا ایستادند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی استکبار توطئه های بسیار زیادی را تاکنون تجربه کرده و البته این توطئه‌ها تمام شدنی نیست.

وی ادامه داد: دشمنان با راه انداختن جنگ تحمیلی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بودند، اما با مقاومت و دفاع جانانه مردم ایران مواجه شدند و حتی یک وجب از میهن ما را نتوانستند اشغال کنند.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب اسلامی استکبار را سردرگم کرده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با اشاره به اینکه آمریکا شروع به فروپاشی کرده است و این پدیده در سوریه، افغانستان و آشوب هایی که ایالت های مختلف آمریکا را در بر گرفته و ناتوانی مسئولین آمریکا در مواجهه با ویروس کرونا، به خوبی مشهود است، بیان کرد: از رفتارهای مشوش ترامپ درباره سیاست های خارجی و داخلی آمریکا به راحتی می توان فهمید که آمریکا از لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در حال فروپاشی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha