جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضوانی

حوزه/ امام جمعه بوئین زهرا گفت: گره‌گشایی از کار محرومین و نیازمندان مورد توجه خداوند و توصیه ائمه معصومین(ع) است و در واقع خدمت در کمیته امداد عبادت است و باید به کرامت مددجویان و رفع مشکلات مردم محروم توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز در دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین که در دفتر امام جمعه بوئین زهرا برگزار شد، گفت: حال که افتخار خدمت به هم‌نوع نصیب شما شده باید تمام توان خود را در عرصه خدمت به مردم بکار گیرید.

امام جمعه بوئین زهرا افزود: کمیته امداد یکی از باارزش ترین ارگان‌های یادگار امام راحل است که برای رسیدگی به امور محرومین تأسیس شده است.

وی ادامه داد: گره‌گشایی از کار محرومین و نیازمندان مورد توجه خداوند و توصیه ائمه معصومین(ع) است و در واقع خدمت در کمیته امداد عبادت است و باید به کرامت مددجویان و رفع مشکلات مردم محروم توجه بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم این خاک مقدس کرده و به راحتی به دست من و شما نرسیده و باید همیشه از آن صیانت کنیم.

امام جمعه بوئین زهرا عنوان کرد: توجه به حال مستضعفین نزد خداوند متعال از اجر زیادی برخودار است و امروز جوانان می‌توانند با الگو قرار دادن الگوهای الهی این سنت حسنه را در جامعه تقویت و گسترش دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha