پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه بخش بهمن ابرکوه

حوزه/ حجت الاسلام علیزاده، با بیان اینکه قانون افزایش جمعیت و فرزندآوری در دستورکار مجلس قرار گیرد، گفت: علاوه بر مجلس، دولت نیز در این خصوص باید به مردم کمک و آنان را تشویق کند، نه اینکه یارانه آن را قطع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه بخش بهمن در مصلای امامزادگان شهر مهردشت به بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: امروز یکی از برنامه‌های دشمنان نظام، ناامید کردن مردم از انقلاب و نهادهای مهم انقلابی است؛ لذا مسئولان باید با کار و تلاش و خدمت به مردم این توطئه دشمن را خنثی و مردم را امیدوار کنند.

امام‌جمعه بخش بهمن اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مجلس یازدهم، مجلس امید و انتظار است چون مردم در شرایط سخت اقتصادی و امواج مسموم تبلیغاتی دشمنان خارجی و داخلی پای صندوق رأی آمدند.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: مجلس یازدهم خانه امید ملت است؛ چراکه جوانان و مدیران با سابقه و نیروهای پرانگیزه و پرتوانی در آن حضور دارند.

امام جمعه بخش بهمن ابرکوه خاطرنشان کرد: امروز مشکلات زیادی از جمله تورم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی‌های بی‌منطق، و تحریم‌های شدید در کشور وجود دارد که این‌ها باعث سختی معیشت مردم خصوصاً طبقات پایین و متوسطه جامعه می‌شود، البته ریشه عمده مشکلات در خود ماست که بعضاً به‌جای داخل، امیدهای واهی به دیگران بستیم.

حجت الاسلام علیزاده در بیان توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به نمایندگان به موضوع ترجیح مسائل مردمی و ملی بر مسائل جناحی و شخصی اشاره کرد و افزود: این فرمایش معظم له فقط تذکر به مجلسیان نیست؛ بلکه به تمام مسئولین در اقصا نقاط کشور است که دعواهای شخصی خود را بر سر مردم و شهر خرد نکنند؛ چون عده‌ای دلشان به حال مردم نسوخته، بلکه فقط دنبال مسائل شخصی و جناحی خود هستند و این به مردم ضربه وارد می‌کند.

وی اولویت دادن مجلس به مسائل کلیدی را از دیگر توصیه‌های رهبری عنوان کرد و ادامه داد: تولید، اشتغال، مهار تورم، مدیریت نظام پولی و مالی، عدم وابستگی به نفت، مدیریت فضای مجازی، مسکن جوانان، فرزند آوری نیز مسائلی بود که رهبر بر آن تأکید کردند.

مجلس و دولت خانواده ها را تشویق به فرزندآوری کنند

حجت الاسلام علیزاده، با بیان اینکه قانون افزایش جمعیت و فرزندآوری در دستورکار مجلس قرار گیرد، گفت: علاوه بر مجلس، دولت نیز در این خصوص باید به مردم کمک و آنان را تشویق کند، نه اینکه یارانه آن را قطع کند.

خطیب جمعه بخش بهمن به موضوع تعامل و هم‌افزایی با دیگر قوا اشاره کرد و ادامه داد: دشمن همه نیرو و توانش را در زمینه اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی به میدان آورده است، لذا در این شرایط سخت تکلیف ما اتحاد و انسجام داخلی است.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه مقابله با کرونا را مسئله فوری و اولویت‌دار همگانی دانست و اذعان کرد: باید همه دستورات بهداشتی را رعایت کنیم تا بیشتر از این گرفتار نشویم و به آسیب دیدگان اقتصادی در کرونا کمک کنیم و در پایان دعا و توسل نباید فراموش شود.

فضاسازی دشمنان علیه ایران در ماجرای توافق ۲۵ ساله با چین و علل آن

امام‌جمعه بخش بهمن ابراز کرد: فضاسازی و شایعه‌پراکنی کار همیشگی دشمن است که امروزه با وجود شبکه‌های اجتماعی این فضاسازی بیشتر شده که نمونه آن شایعات منتشر شده در رابطه با توافق ۲۵ ساله ایران و چین است که جبهه استکبار در رأس آن آمریکا، شروع به فضاسازی کرده‌اند که ایران را به چین فروختند.

حجت الاسلام علیزاده در پایان گفت: آنچه مشخص است، این کار دشمنان انقلاب است چون می‌دانند این‌گونه توافقات، تحریم‌های آن‌ها را بی‌اثر می‌کند و فشار بر ایران به شکست می‌انجامد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha