پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کمیته امداد و حوزه علمیه دو نهاد ارزشمند و مقدس در جامعه هستند که می توانند با همکاری هم، فعالیت‌های مختلف فرهنگی را با همیاری طلاب و روحانیون انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا صبح امروز در دیدار معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ضمن قدردانی از برنامه ریزی منظم این نهاد در خصوص طرح های فرهنگی با مشارکت حوزه های علمیه، گفت: این حرکت بسیار مبارک و ماندگار است که باید در آن بیش از پیش اهتمام جدی داشت.  

وی افزود: کمیته امداد به عنوان یکی از ارزشمندترین نهادها در انقلاب اسلامی است و فعالیت‌های این نهاد در جهت رفع مشکلات محرومان بسیار تحسین برانگیز است و خدمت رسانی ارزشمند این نهاد سبب قرار گرفتن لبخند رضایت بر روی لب محرومان و در نهایت رضایت خدای متعال شده است.  

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: هر خدمت و حرکتی که در جهت رفع درد و رنج خانواده های محروم باشد خدای متعال آن را دوست می دارد و به آن اجر و پاداش می دهد

وی عنوان کرد: کمیته امداد و حوزه علمیه دو نهاد ارزشمند در جامعه هستند که می توانند با همکاری هم فعالیت‌های مختلف فرهنگی را انجام دهند.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: حوزه های علمیه با کمک کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کار محرومیت زدایی را در جامعه انجام می دهند

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری برای کاهش زمان و افزایش کیفیت خدمت رسانی به  نیازمندان استفاده شود.  

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: با توجه به اینکه تمام مدارس حوزه علمیه قزوین ارتباط خوبی با آحاد مردم دارند، امیدواریم بتوانیم با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز نیکوکاری را برای رسیدگی به محرومین جامعه راه اندازی کنیم

وی ادامه داد: یکی از گام های فرهنگی که به ارتقای زندگی مددجویان کمک می کند ارائه خدمات آموزش خانواده از سوی کمیته امداد است که باید در این زمینه با همکاری حوزه علمیه برنامه ریزی جدی صورت گیرد.  

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: یکی از عرصه های هایی که روحانیت وارد شده و نتایج قابل توجهی را نیز شاهدیم عرصه جمع آوری زکات بوده که جای تقدیر دارد

وی ادامه داد: طلاب و روحانیت حوزه های علمیه  به واسطه تلاش های علمی و دینی ظرفیت های خوبی برای ارائه برنامه های آموزشی هستند.  

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد:  استفاده از ظرفیت حوزه علمیه به مسئولین کمیته امداد کمک می کند تا فرصت های جدیدی را برای مددجویان به لحاظ ارتقای دینی و فرهنگی فراهم کنند.  

در پایان حجت الاسلام جعفری، معاون فرهنگی کمیته امداد کشور از تلاش های ارزشمند حجت الاسلام مولایی، معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد قزوین تقدیر و آقای قلی پور را به عنوان سرپرست امور فرهنگی این نهاد معرفی کرد.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha