جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زهرایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین بر ضرورت اقدامات جهادی برای ترویج و نشر فرهنگ مهدویت تأکید و خواستار توجه ویژه طلاب و مبلغان دینی در حوزه مهدویت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی امروز در دیدار مدیر بنیاد مهدویت قزوین گفت: در شرایط حساس کنونی که جهان در مقابل ویروس کرونا ناتوان شده، قطعا بشریت درک بهتری از ربوبیت خداوند و ضرورت عبودیت خواهد داشت و این مسئله اگر با فرهنگ مهدویت و انتظار پیوند بخورد می‌تواند پیامدهای بسیار مثبتی داشته باشد.

وی افزود: امروز مردم بیش از هر زمانی برای غلبه به کرونا نیازمند همدلی و همکاری هستند و طلاب و مبلغین در مساجد در خط مقدم این عرصه هستند و شاهد اقدامات بسیار ارزنده ‌ای از طلاب در زمینه مبارزه با کرونا هستیم، این فرصت مهم می‌تواند به عنوان یک عرصه تبلیغی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه داشته باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: طلاب و روحانیون و مبلغین با در نظر گرفتن اهمیت توجه دادن بیشتر مردم به معارف مهدوی در کنار اقدامات جهادی خود به ترویج و نشر فرهنگ مهدویت بپردازند. 

در ادامه حبیب الله پورزرشکی، مدیر بنیاد مهدویت قزوین بیان کرد: از مسئولان و فعالان فرهنگی و حوزوی قزوین تقاضا داریم برای ترویج مبانی فرهنگی و علمی مهدویت در استان قزوین به صورت تخصصی فعالیت کنند.

وی اظهار کرد: شناخت فرقه‌های انحرافی و مبارزه علمی و فرهنگی با آن‌ها و ترویج و نشر فرهنگ مهدویت از اهداف مهم این بنیاد است

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) قزوین افزود: تألیف کتب علمی و محصولات فرهنگی با موضوع مهدویت و توزیع آن بخش دیگری از اهداف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha