شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسلامی

حوزه / امام جمعه موقت کاشان با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم، گفت: دستگاه قضایی با کسانی که با شایعه پراکنی، مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد و بدبین می کنند، قاطعانه برخورد کند.

حجت الاسلام محمد رضا اسلامی تبار درحاشیه دیدار با خانواده هفتاد وچهارمین شهید مدافع حرم جواد قاسمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در غربت، مظلومانه و در شرایط خاص به شهادت رسیدند، گفت: فداکاری و جانفشانی این عزیزان مسئولیت همگان را در دفاع از انقلاب و خون شهدا چندین برابر می کند.

امام جمعه موقت کاشان تاکید کرد: مسئولین و نخبگان، با بصیرت افزایی در جامعه  و حفظ دستاوردهای خون پاک شهدا، توطئه های دشمنان  را خنثی نمایند

وی با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم، گفت: دستگاه قضایی با کسانی که با شایعه پراکنی، مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد و بدبین می کنند، قاطعانه برخورد کند.

امام جمعه موقت کاشان در پایان بر ادامه کمک های مومنانه به آسیب دیگان از کرونا تاکید کرد و گفت: از مردم ولایت مدار و خیرین کاشان انتظار داریم براساس فرمایشات  مقام معظم رهبری همانند  قبل با مشارکت در رزمایش کمک مومنانه، به یاری محرومین و آقشار آسیب پذیر جامعه بشتابند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha