جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شریف

حوزه / سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان از نصب و راه اندازی ۱۷ دستگاه مانیتورینگ آنلاین علائم حیاتی و دستگاه سانترال(مرکزی) در بخش عفونی این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر محمدرضا شریف، امروز دوشنبه سی ام تیرماه در جمع خبرنگاران از نصب و راه اندازی ۱۷ دستگاه مانیتورینگ آنلاین علائم حیاتی و دستگاه سانترال(مرکزی) در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی خبر داد و گفت: این دستگاه ها در بخش عفونی این مرکز و با استفاده از کمک های خیرین گرامی و اعتبارات دانشگاه راه اندازی شد.

وی با اشاره به نقش خیرین سلامت در تجهیز بخش عفونی، افزود: برای تجهیز و راه اندازی این دستگاه ها، خیرین سلامت شهرستان هزینه خرید یک دستگاه سانترال مرکزی و ۷ عدد مانیتورینگ را پرداخت و مابقی از محل اعتبارات بیمارستان و دانشگاه هزینه شده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: این دستگاه برای نمایش علائم حیاتی بیمار(کنترل ضربان و ریتم قلب، تعداد و نوع تنفس، فشار خون، درجه حرارت بدن و میزان اکسیژن خون شریانی) به‌ طور مستمر به‌ کار می‌رود و اطلاعات مربوطه را بر روی صفحه نمایش بالای سر بیمار و ایستگاه پرستاری نشان می دهد و در شرایط نامطلوب بیمار، هشدارهای لازم را به تیم درمانی می‌دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha