جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حوزه / فرماندار کاشان گفت: نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونا، در اماکن عمومی به ویژه دستگاه های اجرایی تشدید می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان علی اکبر مرتضایی قهرودی  امروزدر حاشیه بازدید از دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان اظهارداشت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت کشور در زمینه اهمیت رعایت دستورالعمل های مدیریت بیماری کرونا، بازدید مستقیم از ادارات دولتی و عمومی شهرستان و نظارت بر نحوه اجرای این موازین در دستور کار قرار دارد.

رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا شهرستان کاشان افزود: در این بازدید ها علاوه بر سنجش میزان پایبندی به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، نحوه ارائه خدمات رسانی به مردم نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

فرماندار کاشان تاکید کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، برای جلوگیری از انتشار این ویروس از ۱۵ تیرماه تا اطلاع ثانویه ورود کارکنان و ارباب رجوع بدون ماسک به ادارات ممنوع است و ادارات می بایست از ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بدون ماسک جدا خودداری کنند.

مرتضایی قهرودی در خصوص ضمانت اجرایی مصوبات گفت: چنانچه مصوبات ستاد مقابله با کرونا در هر یک از سطوح ملی، استانی و شهرستانی در بخش های دولتی، عمومی و خصوصی رعایت نشود درگام اول تذکر و اخطار داده می شود  و گام بعدی با هماهنگی قضایی با مجموعه‌های برخورد قانونی خواهد شد.

وی خودداری از تردد های غیر ضروری توسط شهروندان را یادآور شد و تصریح کرد:بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کاشان در زمینه شیوع کرونا همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و کلیه محدودیت های اطلاعیه اخیر این ستاد تا اطلاع ثانوی پابرجا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha