جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیروگاه خورشیدی

حوزه/ درسال جهش تولید و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک کاشان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در سال جهش تولید و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری نیروگاه خورشیدی در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک کاشان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال و با حضور جمعی از مسئولین، روحانیون، مدیر حوزه علمیه کاشان و مدیر و معاونین این مدرسه علمیه افتتاح شد.

این پروژه  ۲۰ کیلوواتی نیروگاه خورشیدی با تعداد ۶۴ عدد پنل به همت مدیریت مدرسه و مساعدت مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در پشت بام  مدرسه در فضایی به مساحت ۳۰۰ مترمربع  احداث شده که  قابلیت تولید انرژی برق به میزان ۱۰۰ کیلووات ساعت در روز را دارد.

حجت الاسلام هیئتی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان اینکه ساخت این نیروگاه توسط شرکت انرژی سازان آینده انجام شده است، گفت: در حال حاضر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک بعد از مدرسه علمیه الغدیر نراق و مدرسه المهدی(عج) آران و بیدگل سومین مدرسه علمیه در سطح  شهرستان کاشان است که اقدام به راه اندازی نیروگاه برق خورشیدی کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha