جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرماندار

حوزه / فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: خانواده های شهدا نیاز به ترحم و دلسوزی ندارند، چراکه حفظ شأن و جایگاه آنان و رسیدگی به اموراتشان همواره مورد تاکید است و اگر ما مجریان به قانون درست عمل کنیم، مشکلات جامعه ایثارگری تا حد زیادی مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی، امروز در نخستین جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان با تاکید بر لزوم عمل به قانون در چارچوب شرح وظایف هر دستگاه در قبال ایثارگران و خانواده شهدا، اظهار داشت: برای حل مشکلات جامعه ایثارگری، می بایست مشکلات احصاء و با اولویت بندی موارد نیازمندی ها طی یک بازه زمانی مشخص، برطرف شود.

رئیس کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کاشان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، متذکر شد: مطالبات و خواسته های قانونی و به حق مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به هیچ عنوان نباید انباشته شود، بلکه باید با برنامه ریزی و حسن نیت حل شود.

وی، روحیه ایثار و شهادت را روحیه ای همیشه زنده و لازمه خدمت در تمامی عرصه دانست و یادآور شد: روحیه ایثار و شهادت از پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس تا بروز بلایای طبیعی و اکنون در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در میان قشرهای گوناگون جامعه تسری داشته و دارد.

مرتضایی تصریح کرد: خانواده های شهدا نیاز به ترحم و دلسوزی ندارند، چراکه حفظ شان و جایگاه والا و رسیدگی به اموراتشان همواره مورد تاکید است و اگر ما مجریان به قانون درست عمل کنیم مشکلات جامعه ایثارگری تا حد زیادی مرتفع می شود.

فرماندار کاشان در پایان گفت: توسعه فرهنگ از خودگذشتگی در شرایط تحریم های ناجوانمردانه، تورم و فشارهای معیشتی، اهمیت مضاعفی پیدا می کند و در این میان کیفیت نقش آفرینی تولیدکنندگان و صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha