جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در بازدید از دبیرخانه کانون های مساجد استان عنوان کرد: ​حوزه علمیه نمی تواند نسبت به وضع مساجد بی تفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا امروز در بازدید از بخشهای مختلف دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین با بیان اینکه امروز درگیر تهاجم فرهنگی هستیم، اظهار کرد: امروز با بسیاری از آسیب های اجتماعی مواجهیم، بنابراین باید نقاط و پایگاه هایی که می تواند به صورت مستقیم در جبهه فرهنگی اثر گذار باشد، مورد حمایت حداکثری قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:مسجد مرکز ثقل و محور برنامه‌های فرهنگی و برگزاری مراسم مذهبی و بهترین مکان برای هم اندیشی اقشار مختلف و حفظ دیانت مردم است.

وی با بیان اینکه باید از مسجد حمایت کنیم و در این حمایت نباید به کمک های مردمی بسنده کرد، عنوان کرد: ما باید مساجد را در همه ابعاد سخت افزاری و عمران و همچنین نرم افزاری و فرهنگی به خوبی تقویت کنیم و این حمایت می بایست در همه عرصه ها بسیار ملموس وپررنگ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: مجموعه حوزه علمیه  استان تمایل دارد که با کانون های فرهنگی و هنری مساجد از نزدیک همکاری داشته باشد، چرا که مساجد پایگاه های مهمی است که حوزه علمیه نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: امروز با توجه به بروز برخی آسیب های اجتماعی و اخلاقی در جامعه باید همه دست اندرکاران، مساجد را تقویت کرده و برای مقابله با تهاجم فرهنگی برنامه ریزی جدی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دولت باید در مسائل فرهنگی هزینه بیشتری کنند، چرا که هزینه در مسائل فرهنگی، سرمایه‌گذاری است و مانع از صرف هزینه های کلان برای مقابله با آسیب های اجتماعی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ضمن قدردانی از تلاش کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد قزوین اظهار کرد: خوشبختانه بخش های این مجموعه نشان دهنده این است که یک انسجام، همدلی وهمراهی وبرنامه ریزی خوبی در این زمینه صورت گرفته که جای تقدیر وخداقوت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha